2017年5月14日日曜日

Harry Styles - Woman (translated into japanese/和訳)

ただいまリクエスト募集中です。詳しくはTwitterからどうぞ。


Harry Styles - Woman

Should we just search romantic comedies on Netflix and see what we find
Netflixでロマンティックコメディーものを探して 一緒に見ようか

I'm selfish, I know
僕はわがままさ
I don't ever want see you with him
あいつといる君を見たくないんだ
I'm selfish, I know
僕はわがままさ
I told you, but I know you never listen
君に言っても 君は聞こうともしないんだろ

I hope you can see, the shape that I'm in While he's touching your skin
あいつが君の肌に触れている間 僕がどうなっているのか 君が知っていたらいいのに
He's right where I should, where I should be
あいつの代わりに 僕がいるべきなんだ
But you're making me bleed
でも君は僕を傷つける

Woman
女って
Woman (La la la la la)
女ってさ
W-Woman
女って
Woman x2
女ってさ x2
Woman (La la la la la)
女って
W-Woman
女ってさ
Woman
女ってやつは

Tempted, you know
夢中だよ 知ってるよね
Apologies are never gonna fix this
謝っても これは修復できやしない
I'm empty, I know
僕は空っぽ
Promises are broken like the stitches
約束は縫い目みたいに破られるんだ
I hope you can see, the shape that I've been in While he's touching your skin
あいつが君の肌に触れている間 僕がどうなっているのか 君が知っていたらいいのに
This thing upon me, howls like a beast
だから 野獣のように吠えるんだ
You flower, you feast
君は 花であり ご褒美みたいなものなんだ

Woman
女って
Woman (La la la la la)
女ってさ
W-Woman
女って
Woman x2
女ってさ x2
Woman (La la la la la)
女って
W-Woman
女ってさ
Woman
女ってやつは

Woman!
女ってやつは

0 件のコメント:

コメントを投稿