2017年5月15日月曜日

Harry Styles - Ever Since New York (translated into japanese/和訳)

この曲を除けば、Meet Me in the Hallwayがまだ訳せていない最後の一曲となりました。
近々アップできると思うのでお見逃しなく。


Harry Styles - Ever Since New York

Tell me something, tell me something
言って お願いだから
You don't know nothing, just pretend you do
何も知らなくても 知っているふりをして さあ
I need something, so tell me something new
必要なんだ だから新しいことを教えてよ
Choose your words 'cause there's no antidote
君は喋るのに慎重になってる
For this curse
この呪いを解く特効薬なんてないから
Oh what's it waiting for
何を望んでいるの?
Must desert you just before you go
僕から君の前を去らなきゃ 君がいなくなる前に

Oh, tell me something I don't already know x2
僕がまだ知らないことを 教えて x2

Brooklyn saw me, empty avenues
ブルックリンが僕を見てる 誰もいない大通り
There's no water inside this swimming pool
このプールに水はなくて 空っぽだ
Almost over, that's enough from you
僕らはもう終わってる もういいよ
I've been praying, I never did before
祈ってるんだ こんなことするのは初めてだよ
Understand I'm talking to the walls
ただ壁に話しかけてるだけで 君には届いてないけど
And I've been praying ever since New York
ニューヨークのころから祈ってるんだ

Oh, tell me something I don't already know x4
僕がまだ知らないことを 教えて x4

0 件のコメント:

コメントを投稿