2017年5月14日日曜日

Harry Styles - Only Angel (translated into japanese/和訳)

この曲のイントロはSOTTのリリースを発表した際のCMに使われていました。曲調が始めと終わりではまったく違う曲のようになっていて、私は好きです。
ちなみに、このアルバムの中で一番好きな曲はこの曲です。皆さんはどうですか?
残り4曲、できるだけ早めに訳せるよう頑張ります。


Harry Styles - Only Angel

Open up your eyes, shut your mouth and see
目を開けて 口を閉じて見てて
That I'm still the only one who's been in love with me
僕がたった一人の 自分に恋してるやつだってことを
I'll guess I'll be getting you stuck in between my teeth
たぶん 君を歯の間に挟んだままだと思う
And there's nothing I can do about it
それはどうすることもできないんだけど
Broke a finger knocking on your bedroom door
君の部屋のドアをノックしてたら指が折れたよ
I got splinters in my knuckles crawling across the floor
床を這う僕の手 その拳には棘があって
Couldn't take you home to mother in a skirt that short
短いスカートを穿いたお母さんのところまで君を連れて帰れなかったんだ
But I think that's what I like about it
でもそういうところが好きなんだ

She's an angel
彼女は天使だ
Only angel
唯一の
She's an angel
彼女は天使だ
My only angel
僕だけの天使だよ

I must admit I thought I'd like to make you mine
認めなきゃね 君を自分のものにできたらって考えていたことを
As I went about my business through the warning signs
危険信号が光ってるけど いつも通りにしてるから
End up meeting in the hallway every single time
結局 毎回 玄関で会うことになるんだけど
And there's nothing we can do about it
僕らはどうすることもできないんだ
Told it to her brother and she told it to me
彼女の兄弟に話して 彼女は僕に話した
That she's gonna be angel, just wait and see
彼女は天使だ 見てみるといいよ
When it turns out she's a devil in between the sheets
シーツの中だと彼女は悪魔になるってわかったとき
And there's nothing she can do about it
彼女はどうすることもできないんだ
Hey, hey

She's an angel
彼女は天使だ
Only angel
唯一の
She's an angel
彼女は天使だ
My only angel
僕だけの天使だよ
She's an angel
彼女は天使だ
Only angel
唯一の
She's an angel
彼女は天使だ
My only angel
僕だけの天使だよ

She's an angel
彼女は天使だ
Only angel
唯一の
She's an angel
彼女は天使だ
My only angel
僕だけの天使だよ
She's an angel
彼女は天使だ
Only angel
唯一の
She's an angel
彼女は天使だ
My-my-my only angel
僕だけの天使だよ

0 件のコメント:

コメントを投稿